Saturday, May 1, 2010

ZGJOHU, NGRITU SHQIPËRI!

ZGJOHU, NGRITU SHQIPËRI!
(Shqipërisë Etnike)
Re të zeza të kanë mbuluar!
Diell e Hënë të kanë errësuar!
S’je në ëndërr!
Por je zhgëndërr!
Në terr të zi e n’robëri!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!

 
Laku n’fyt po t’shtrëngon!
Pranga trupin ta mundon!
Okupimi po t’shkatërron!
Armiqtë sulen me egërsi!
Me ushtri e me djallëzi!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Mjaft Ti fjete dhe u përgjume!
Mjaft Ti ndejte e ngujume!
Mjaft Ti prite ditë-përditë!
Hape terrin - bëhe dritë!
Ndize zjarrin nga një shkëndi!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Më dhemb zemra kur rënkon!
Kur  nga dhembjet Ti gjëmon! 
M’hapet goja e s’mund të flas!
Jap kushtrim e po bërtas!
Por askush nuk më dëgjon!
Por askush nuk më beson!
I gjithë trupi të është shkri!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Kam shumë zjarr e shumë dhimbje,
Kam shumë vuajtje e shumë dridhje,
Kam shumë mall e dashuri,
Kam shumë dhembje e krenari,
Kam shumë ankth e burrëri,
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Shpatë e Damokleut të rrin mbi kokë!
”Pako” e ”Traktate” hartojnë me okë!
Rezoluta (1244) e 14 Pika!
Gjithësecila më e mprehtë se thika!
Trupin copa ta copëtojnë!
Shpirt e zemër të dërrmojnë!
Trojet Tua t’i pushtojnë!
Marimangat thurrin robëri!
Kameleonët endin tradhti!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Serbia jepë autonomi!
Bota jepë gjysmëpavarësi!
Ç’janë këto hile një dreq e di!
Gjithçka janë veç jo liri!
T’ka hy n’Kullë Bajlozi i Zi!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Janë ndryshkë armët mbi tavan!
Pastro shpatë e jatagan!
Dil në shesh dhe n’mejdan!
Shpërthe vrullshëm si vullkan!
Ja Vdekje – Ja Liri!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Mos i le armët të ndryshken!
Mos i le teshat të myken!
Mos e le luftën në mes!
Mos e le idealin t’vdesë!
Mos harro - je Iliri,!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Gjithë Kosova n’re të zeza!
Nënat, motrat shamizeza!
Frynë stuhia e shfrynë era!
Lufta të troket te dera!
S’ka liri, s’ka pavarësi!
S’ka bashkim, as drejtësi!
Rroki armët përsëri!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
Zgjohu, ngritu - del te dera!
Se sërish po vjen pranvera.
Se liria s’vjen çdo ditë,
Ikë nga terri - del në dritë!
Del në dritë e n’liri!
Mos duro më tirani!
Sllavo-grekë, as dredhi!
Zgjohu, ngritu Shqipëri!
(Shkup, Dhjetor 2009)
   
Poezi nga libri më i ri Shefki Ollomanit "ZGJOHU, NGRITU SHQIPËRI!"

Burimi:Sakra.ch

1 comment:

Topojan said...

Per te bere komentet tuaja rreth postimeve:Klikoni "Post a comment"
Ju faleminderit !

JEHONA TOPOJANIT