Wednesday, May 12, 2010

Per ty Nene ! (Poezi nga Albert Karaxha)

Per ty Nene !

Sa e madhe ishe moj nane,
E me cfaqesh kudo qe jam;
Ne ballin tend kish nje vend
Sa krejt jeta ime qe qon!

Une qe isha i djallezuar,

Ne perleshje,me sherr e i ngaterruar;
Te shkaktova shume telashe,
Ti kurre s`me le te vetmuar.

Nje dite, me traste ne krahe

Me nise per ne horizontin tim;
Ne balle shkelqimin tend,
Ne zemer bartja bekim.

Kaluan muaj dhe vite

Decenje, qe s`i mbaje mend;
Ne zemer te bartja moj nane,
Ne shkolle,ne loje e ne kuvend.

Kur kisha provimin e fundit,

Ne anderr, ne salle te kam pa;
M`u cfaqe si nje yll
Nga gezimi, shume kam qa!

Tash ,qe prehesh ne amshim,

Une te kam prane-megjithese s`te kam;
Lengon ky shpirti im,
per vitet qe na ndane.

Kur te vjen vjeshta ime,

Le te jete nje dite pa shi;
Le te bjen puhize e lehte,
Te me merr e me bie te ti.

Ta shoh edhe nje here nanen,

Qe me bani kamb e dore;
Te qmallemi ne perqafim,
E te shkojme ne rrugen tone.

Nipat e mbesat tua,

le te luten kur te vijne;
Nje lutje per gjyshen
Nje per shpirtin tim.

Shkruan:Albert Karaxha 

No comments: