Saturday, May 15, 2010

Aforizma per Atdheun !

  •  Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le.
(Shqipe)

  • Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të.
(N.Frashëri)

  • Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë.
(S.Frashëri)

  • Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i vendit tënd nuk prek zemrën tënde.
(Elyari)

  • Mos pyet se ç'do të bëjë atdheu për ty, pyet me gëzim ç'mund të bësh ti për të.
(Kenedi)

  • Më mirë të jetosh keq ne atdhe, se sa mirë e në vend të huaj.
(Indiane)

  • Një dimër në atdhe është më i ëmbël se njëqind pranvera në dhe të huaj.
(Greke)

  • Në qoftë se dëshironi ta njihni dhe ta doni atdheun tuaj, shkoni në të huajin.
(Berne)

  • Nuk e braktis atdheu njerinë, por njeriu atdheun.
(Bloku)

  • Është kënaqësi dhe nder të vdesësh për atdhe! Edhe më kënaqësi është të jetosh për të.
(Horaci)

  • Edhe më i merituari i ka më shumë borxh atdheut, sesa atdheu atij.
(Burkhardi)

  • Kush nuk i takon atdheut të vet, nuk i takon as njerëzimit.
(Bjelinski)

  • Atdheu është si familja: vlerën ia njohim vetëm atëherë kur e humbim.
(Floberi)

  • Nuk jam i sigurt se a mund t'i dua në jetë dy gra, por jam i sigurt se nuk mund t'i dua dy atdhe.
(Stendali)

  • Tymi në atdhe është më i mirë, se sa zjarri në dhe të huaj.
(Greke)

  • Njeriu nuk lind për veten e vet, por për atdheun.
(Ciceroni)

  •  Kurrë mos u lodh për ndihmën që i jep atdheut.
(Euripidi)

  • Të vdesësh për atdhe, kjo është punë mbretërish.
(Volteri)

  • Nuk ka këshillë më të keqe nga ajo që të shtyn të mohosh kombin tënd.
(N.Veqilharxhi)






Burimi:www.syri3.com

No comments: